Bursa Szkolna nr 3 w Łomży

18-400 Łomża

ul. Zjazd 3

tel. 86 216 46 09

 

Adres

18-400 Łomża


ul. Zjazd 3


tel. 86 216 46 09


 


Kontakt

Bursa Szkolna nr 3

ul. Zjazd 3  18-400 Łomża 

sekretariat@bs3lomza.szkolnastrona.pl

Konto 54 156000132509209470000001

Jesteś tutaj:
  1. Start
  2. Kalendarz

Kalendarz

Artykuły

REKRUTACJA - WAŻNE

U W A G A !

BARDZO WAŻNE - REKRUTACJA

 

  1. Przeczytać instrukcję obsługi systemu elektronicznego oraz harmonogram postepowania rekrutacyjnego oraz zasady rekrutacji.

 

  1. Po prawidłowo wypełnionym wniosku w górnym prawym rogu zostaje automatycznie nadany Identyfikator wniosku. Dopiero po nadaniu identyfikatora system przekazuje go elektronicznie do bursy pierwszego wyboru.

 

  1. Dostarczenie potwierdzenia o przyjęciu kandydata do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej (oświadczenie nr 3). Niezłożenie oświadczenia skutkuje niezakwalifikowaniem do dalszego etapu rekrutacji. Oświadczenie należy przesłać drogą e- mail lub złożyć osobiście w sekretariacie bursy.

 

  1. Dostarczenie potwierdzenia woli zamieszkania zgodnie z harmonogramem postępowania rekrutacyjnego. Brak potwierdzenia w systemie elektronicznym lub osobiście w bursie skutkuje odrzuceniem kandydata z dalszego etapu rekrutacji.
Czytaj więcej o:

rekrutacja na rok szkolny 2024 / 2025

U W A G A !

BARDZO WAŻNE 

 

  1. Przeczytać instrukcję obsługi systemu elektronicznego oraz harmonogram postepowania rekrutacyjnego oraz zasady rekrutacji.

 

  1. Po prawidłowo wypełnionym wniosku w górnym prawym rogu zostaje automatycznie nadany Identyfikator wniosku. Dopiero po nadaniu identyfikatora system przekazuje go elektronicznie do bursy pierwszego wyboru.

 

  1. Dostarczenie potwierdzenia o przyjęciu kandydata do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej (oświadczenie nr 3). Niezłożenie oświadczenia skutkuje niezakwalifikowaniem do dalszego etapu rekrutacji. Oświadczenie należy przesłać drogą e- mail lub złożyć osobiście w sekretariacie bursy.

 

  1. Dostarczenie potwierdzenia woli zamieszkania zgodnie z harmonogramem postępowania rekrutacyjnego. Brak potwierdzenia w systemie elektronicznym lub osobiście w bursie skutkuje odrzuceniem kandydata z dalszego etapu rekrutacji.

 

 

Instrukcja korzystania z systemu elektronicznego naboru 

 Należy otworzyć stronę http://nabor.pcss.pl/lomza/ i wybrać zakładkę bursa/internat,

  1. Wybrać bursę w kolejności od najbardziej preferowanej (tej w której chce kandydat
    zamieszkać) do najmniej preferowanej,
  2. Wypełnić wniosek wraz z oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie kryteriów zaznaczonych we wniosku,
  3. Wydrukować wypełniony wniosek i oświadczenia potwierdzające spełnienie kryteriów i czytelnie podpisać,
  4. Podpisany wniosek o przyjęcie kandydata do bursy wraz z dokumentami należy złożyć w bursie pierwszego wyboru osobiście, przesłać w elektronicznym systemie naboru pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną (skan dokumentów  na e-maila bursy - WYŁĄCZNIE do bursy pierwszego wyboru),
  5. Po wypełnieniu wniosku drogą elektroniczną, każdy kandydat otrzyma login i hasło, dzięki którym będzie mógł śledzić przebieg rekrutacji.

Zasady postępowania rekrutacyjnego do publicznych placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania na rok szkolny 2024/2025

Rekrutacja młodzieży na wolne miejsca do publicznych placówek zapewniających opiekę  i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem zamieszkania na rok szkolny 2024/2025 odbywa się przy wsparciu elektronicznego systemu rekrutacji pod adresem:
                                                  http://nabor.pcss.pl/lomza/

 Zasady zgłoszenia kontynuacji pobytu w bursie

  1. Rodzice/opiekunowie prawni wychowanków mieszkających w bursie w roku szkolnym 2023/2024 lub pełnoletni wychowanek bursy mieszkający w roku szkolnym 2023/2024 zainteresowani pobytem w kolejnym roku szkolnym, składają Deklarację kontynuacji pobytu w bursie w roku szkolnym 2024/2025 w terminie od 23.04.2024 do 12 maja 2024 r.
  2. Deklarację kontynuacji pobytu w bursie składa się wyłącznie w oparciu o elektroniczny
    system rekrutacji pod adresem http://nabor.pcss.pl/lomza/.
    Wypełnia się ją na stronie internetowej http://nabor.pcss.pl/lomza/bursa/ następnie drukuje
    i podpisaną składa w sekretariacie bursy lub wysyła się poprzez system naboru elektronicznego.    
  3. Niezłożenie deklaracji w terminie oznacza konieczność ponownego przystąpienia do
    procesu rekrutacji.
  4. Do kontynuacji zamieszkania uprawniona jest osoba, która w chwili składania deklaracji
    jest wychowankiem bursy lub mieszkała w niej do zakończenia rocznych zajęć
    dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024.
  5. Wychowankowie, którzy w poprzednim roku szkolnym otrzymali naganę dyrektora
    przyjmowani są na ogólnych zasadach rekrutacji (składają wniosek o przyjęcie do bursy) zgodnie ze statutem bursy.

 

  1. Zasady postępowania rekrutacyjnego do burs


Postępowanie rekrutacyjne na rok szkolny 2024/2025 prowadzone jest do następujących placówek:

        Bursa Szkolna Nr 1 w Łomży

  1. Kopernika 16, 18-400 Łomża

        tel. 86 216 51 75

        adres e-mail:nabor2020-21@wp.pl

 

        Bursa Szkolna Nr 2 w Łomży

  1. Stacha Konwy 13, 18-400 Łomża

        tel. 86 216 30 42 wew. 201

        adres e-mail:bs2nabor2020@wp.pl

 

        Bursa Szkolna Nr 3 w Łomży

  1. Zjazd 3, 18-400 Łomża

        tel. 86 216 05 44

        adres e-mail: sekretariat@bs3lomza.szkolnastrona.pl

Rekrutacja młodzieży do publicznych placówek, zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania, na rok szkolny 2024/2025 jest prowadzona na podstawie odpowiednich przepisów Rozdziału 6 „Przyjmowanie do publicznych przedszkoli, publicznych form wychowania przedszkolnego, publicznych szkół i publicznych placówek” - ustawy Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.), a w szczególności na podstawie art. 145 tej ustawy oraz zasad uzgodnionych z dyrektorami burs.

  1. Postępowanie rekrutacyjne odbywa się wyłącznie w oparciu o elektroniczny
    systemu rekrutacji pod adresem http://nabor.pcss.pl/lomza/.
  2. Na ww. stronie będą zamieszczane wszelkie informacje na temat rekrutacji.
    Przy pomocy serwisu internetowego można będzie wypełnić wniosek o przyjęcie
    do placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom szkół publicznych
    w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania oraz zapoznać
    się z kryteriami i zasadami rekrutacji. Możliwość wypełnienia wniosku o przyjęcie kandydat będzie miał w terminie od 13 maja 2024 r. do 23 lipca 2024 r. do godz. 13.00.
  3. Osoby nie mające dostępu do Internetu mogą wypełnić wniosek bezpośrednio w sekretariacie bursy poprzez elektroniczny system naboru.
  4. Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica kandydata niepełnoletniego lub na wniosek kandydata pełnoletniego.
  5. O przyjęcie do bursy mogą ubiegać się uczniowie, których stan zdrowia nie wymaga specjalistycznej opieki medycznej oraz nie zagraża zdrowiu i życiu własnemu oraz innych wychowanków (zgodnie ze statutem Burs).
  6. Kandydat wypełniając wniosek w systemie pod adresem http://nabor.pcss.pl/lomza/ może
         wybrać maksymalnie 3 placówki. Należy je wskazać według preferencji, uwzględniając
         poziom zainteresowania daną placówką.

     Placówka wskazana na pierwszej pozycji nazywana jest placówką pierwszego wyboru.

  1. W terminie określonym w harmonogramie rekrutacji kandydaci składają w placówce
    pierwszego wyboru
    następujące dokumenty:
  2. a) wniosek o przyjęcie do bursy,
  3. b) dokumenty potwierdzające spełnienie przez kandydata kryteriów, o których mowa
    poniżej (oświadczenia po  prawidłowym wypełnieniu  wniosku drukują się w
              komplecie),
  4. c) potwierdzenie o przyjęciu kandydata do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej
    (oświadczenie nr 3). Niezłożenie oświadczenia skutkuje niezakwalifikowaniem do
             dalszego etapu rekrutacji,
  5. d) potwierdzenie woli zamieszkania w placówce, które jest warunkiem przyjęcia do

     Oświadczenia można wydrukować bezpośrednio w systemie elektronicznym i dołączyć JAKO ZAŁĄCZNIK do wniosku lub pobrać w systemie w zakładce DOKUMENTY i dostarczyć osobiście do bursy lub przesłać e- mail.

  • Dopuszczalne formy składania wniosku:
  • a) dostarczenie podpisanego wniosku i pozostałych dokumentów w wersji papierowej do
    bursy pierwszego wyboru,
  • b) wysłanie podpisanego wniosku i pozostałych dokumentów pocztą tradycyjną na adres
    bursy pierwszego wyboru,
  • c) podpisany wniosek wraz z dokumentami zeskanować i wysłać na adres mailowy bursy
    pierwszego wyboru (skany w postaci pdf).     

      12. Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdzających    
    okoliczności zawarte w oświadczeniach, o których mowa w części III Kryteria rekrutacji,                            
    w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego lub może zwrócić się do wójta
    (burmistrza, prezydenta miasta) właściwego ze względu na miejsce zamieszkania
    kandydata o potwierdzenie tych okoliczności.

    13. W przypadku większej liczby kandydatów niż miejsc, stosuje się odpowiednio kryteria
    ustawowe i samorządowe określone poniżej.         

  • W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych przez kandydatów na pierwszym etapie
    postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu dana placówka nadal
    dysponuje wolnymi miejscami, na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego jest brana
    pod uwagę kolejność zgłoszeń.

    14. W sytuacji, gdy po rekrutacji podstawowej bursa dysponuje wolnymi miejscami przeprowadza
     się postępowanie uzupełniające (według harmonogramu), który odbywa się według takich
     samych zasad jak rekrutacja ją poprzedzająca wyłącznie w elektronicznym systemie
     naboru.

     15. Przy naborze prowadzonym podczas roku szkolnego zasady rekrutacji nie mają
     zastosowania. Nabór na wolne miejsca jest prowadzony przez cały rok szkolny w sposób
     o którym decyduje odpowiednio dyrektor bursy.

III Kryteria rekrutacji

 Na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie kryteria ustawowe i kryteria określone przez organ prowadzący tj. Miasto Łomża.

W przypadku kandydata niepełnoletniego są to kryteria wymienione w tabeli nr 1 i 3, a w przypadku kandydata pełnoletniego kryteria wymienione w tabeli 2 i 3.

 Tabela nr 1 Kryteria ustawowe w przypadku kandydata niepełnoletniego

 

Lp.

 

Kryterium

Liczba

punktów

Dokument potwierdzający spełnianie kryterium

 

Forma dokumentu

 

1.

 

Wielodzietność rodziny kandydata

 

5

Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata, zgodnie z artykułem 150 ust. 2 pkt 1 lit. a Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe

 

 

Oświadczenie rodzica

 

2.

Niepełnosprawność kandydata

5

Orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności kandydata, rodziców kandydata lub rodzeństwa kandydata

lub

orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 100 ze. zm.)

 

 

 

  • oryginał,
  • notarialnie poświadczona kopia,
  • urzędowo poświadczony odpis  lub wyciąg z dokumentu,
  • kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata

 

 

 

3.

Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata

 

5

 

4.

Niepełnosprawność obojga rodziców kandydata

 

5

 

5.

Niepełnosprawność rodzeństwa kandydata

 

5

 

6.

 

Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie

 

5

Prawomocny wyrok sądu rodzinnego, orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka, oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem

 

7.

 

Objęcie kandydata pieczą zastępczą

 

5

Dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 447)

Tabela nr 2 Kryteria ustawowe w przypadku kandydata pełnoletniego

Lp.

Kryterium

Liczba

punktów

Dokument potwierdzający spełnianie kryterium

Forma dokumentu

 

1.

Wielodzietność rodziny kandydata

5

Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata, zgodnie z artykułem 150 ust. 2 pkt 1 lit. a Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe

 

Oświadczenie rodzica

 

2.

Niepełnosprawność kandydata

 

5

Orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności kandydata, rodziców kandydata lub rodzeństwa kandydata

lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 100 ze. zm.),

 

  • oryginał,
  • notarialnie poświadczona kopia,
  • urzędowo poświadczony odpis  lub wyciąg z dokumentu,
  • kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata

 

 

3.

Niepełnosprawność dziecka  kandydata

 

5

 

4.

Niepełnosprawność innej osoby bliskiej, nad którą kandydat sprawuje opiekę

 

5

 

5.

Samotne wychowywanie dziecka przez kandydata

 

5

 

6.

Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie

 

5

Prawomocny wyrok sądu rodzinnego, orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka, oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem,

Za każde wyżej wymienione kryterium przyznaje się 5 punktów.

 wielodzietność rodziny – oznacza to rodzinę wychowującą troje i więcej dzieci

samotne  wychowywanie  dziecka – oznacza  to  pannę,  kawalera,  wdowę,  wdowca osobę pozostającą  w separacji orzeczonej prawomocnym  wyrokiem  sądu,  osobę  rozwiedzioną,  chyba że  wychowuje wspólnie co najmniej jedno dziecko z jego rodzicem.

 Tabela nr 3 Kryteria organu prowadzącego

Określa je Uchwała Nr 261/XXIV/2020 Rady Miasta Łomża z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie określenia kryteriów i punktów postępowania   rekrutacyjnego do publicznych placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania prowadzonych przez Miasto Łomża.

 

L.p.

Kryterium

Liczba punktów

Dokument potwierdzający

spełnienie kryterium

 

1.

Wskazana bursa jest placówką

pierwszego wyboru.

 

4

 

Wniosek o przyjęcie kandydata

 

 

 

2.

 Odległość od miejsca zamieszkania  
 kandydata do bursy pierwszego
 wyboru wynosi:

    0 km - 19 km         

  20 km - 49 km      

  50 km - 99 km     

100 km i powyżej

 

 

 

             1

2

3

4

 

Oświadczenie rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego

o odległości od miejsca zamieszkania do bursy pierwszego wyboru

 

 

3.

Rodzeństwo kandydata kontynuuje zamieszkanie w bursie pierwszego wyboru w roku szkolnym, na który kandydat złożył wniosek

 

 

4

 

Oświadczenie rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego

o zamieszkiwaniu rodzeństwa w bursie pierwszego wyboru

 

4.

Kandydat rozpoczyna naukę w klasie pierwszej szkoły ponadpodstawowej znajdującej się w mieście Łomża

 

5

Oświadczenie rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego

o rozpoczęciu nauki w klasie pierwszej

     Za kryteria określone przez organ prowadzący można uzyskać maksymalnie 17 punktów.

Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej  treści : „ Jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

IV Wyniki postępowania rekrutacyjnego

  1. Wyniki postępowania rekrutacyjnego podaje komisja rekrutacyjna do publicznej wiadomości w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych, zawierającej imiona
    i nazwiska kandydatów. Lista kandydatów zakwalifikowanych oznacza listę osób, które w poprawny sposób złożyły dokumenty rekrutacyjne – nie jest to ostateczna lista osób przyjętych lub nieprzyjętych do bursy/
  2. Komisja rekrutacyjna przyjmuje kandydata, jeżeli w wyniku postepowania rekrutacyjnego kandydat został zakwalifikowany oraz złożył wymagane dokumenty.
  3. Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych
    i kandydatów nieprzyjętych do placówki. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.
  4. Listy, o których mowa w pkt 1 i 3 podaje się do publicznej wiadomości
    poprzez umieszczenie ich w widocznym miejscu w siedzibie bursy.
  5. Informację o wynikach rekrutacji można też uzyskać w elektronicznym systemie rekrutacji  (za pomocą indywidualnego loginu i hasła) po zalogowaniu się pod adresem: http://nabor.pcss.pl/lomza/

V Procedura odwoławcza

  1. W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów
    przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do bursy.
  2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.
  3. Rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni może wnieść do dyrektora bursy odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.
  4. Dyrektor placówki rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej,
    w terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora
    służy skarga do sądu administracyjnego właściwego dla siedziby placówki.

                                                                                    Podpisał

                                                                                    Zastępca Prezydenta Miasta

                                                                                    Andrzej Stypułkowski

 

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym do burs szkolnych prowadzonych przez Miasto Łomża na rok szkolny 2024/2025

POSTĘPOWANIE  REKRUTACYJNE

 

Etap rekrutacji/rodzaj czynności

 

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Rejestracja w systemie rekrutacyjnym i złożenie wniosku o przyjęcie do bursy na rok szkolny 2024/2025  wraz  z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

od 13 maja 2024 r.

do 23 lipca 2024 r. do godz. 1300

 

 

Potwierdzenie przyjęcia kandydata do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej poprzez złożenie przez rodzica/kandydata pełnoletniego oswiadczenia o rozpoczęciu nauki w klasie pierwszej szkoły ponadpodstawowej.

 

od 22 lipca 2024 r.

do 26 lipca 2024 r. do godz. 15.00

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do bursy                                             i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

 

do 30 lipca 2024 r.  do godz. 1300

 

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

Listy wywieszone będą na tablicy ogłoszeń                   w budynku bursy. Infomację o wynikach naboru można uzyskać również w elektronicznym systemie rekrutacji za pomocą indywidualnego loginu I hasła.



 

30 lipca 2024 r. od godz. 1300

Potwierdzenie woli przyjęcia do bursy –  /elektronicznie w systemie naboru lub osobiście w bursie/. Potwierdzenie woli jest warunkiem przyjęcia do bursy.

od 31 lipiec 2024 r.

do 1 sierpnia 2024 r. do godz. 1300

 

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych 

Listy wywieszone będą na tablicy ogłoszeń w budynku bursy. Infomację o wynikach naboru można uzyskać również w elektronicznym systemie rekrutacji za pomocą indywidualnego loginu i hasła.

 

2 sierpnia 2024 r.  godz. do 1300

 

POSTĘPOWANIE  UZUPEŁNIAJĄCE

Etap rekrutacji/rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Rejestracja w systemie rekrutacyjnym                         i złożenie wniosku o przyjęcie do bursy na rok szkolny 2024/2025  wraz  z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

od 7 sierpnia 2024 r.    
do 12 sierpnia 2024 r. do godz. 15.00

 

Złożenie przez rodzica/kandydata pełnoletniego oświadczenia o rozpoczęciu nauki w klasie pierwszej szkoły ponadpodstawowej

12 - 13 sierpnia 2024 r.  do godz. 13:00

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do bursy oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

do 14 sierpnia 2024 r. do 13:00

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych                                 i niezakwalifikowanych

Listy wywieszone będą na tablicy ogłoszeń                   w budynku bursy. Informację o wynikach naboru można uzyskać również w elektronicznym systemie rekrutacji za pomocą indywidualnego loginu I hasła.

 

19 sierpnia 2024 r. do godz. 13.00

Potwierdzenie woli przyjęcia do bursy

/elektronicznie w systemie naboru lub osobiście w bursie/. Potwierdzenie woli jest warunkiem przyjęcia do bursy.

od 20 sierpnia 2024 r.
do 21 sierpnia do godz. 13.00

Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i  nieprzyjętych.

Listy wywieszone będą na tablicy ogłoszeń w budynku bursy. Informację o wynikach naboru można uzyskać również w elektronicznym systemie rekrutacji za pomocą indywidualnego loginu i hasła

 

22 sierpnia 2023 r. do godz. 13.00

 

 

 

 

 

 

Czytaj więcej o: